Thursday, October 6, 2011

#2 lagi dan lagi

FINAL exam . 

hari ni adalah hari yang ke 3 peperiksaan akhir semester pertama bagi tahun pertama aku di UTHM. 
so far, paper hari ni yang paling sakit jiwa aku jawab. dengan sakit perut nya. dengan tak reti jawab soalan yang entah apa apa tu *SalahkanSoalanLaPulak* memang superb habis aku menconteng kertas jawapan tadi =.= maafkan aku wahai PHYSICS.  

and i have 1 more paper to finish before my semester break . eksaited habis dah ni ^_^
ALGEBRA please be more easy than PHYSICS yaa ;)

last, tak lupa kepada yang bakal dan sedang menghadapi peperiksaan terutamanya geng PMR,SPM,STPM goodluck semuanya. 


STUDY SMART okeh ! 
 *kalau sakit perut nak lepas hajat tu pergi ja terus, jangan jadik macam aku. terkial kial tahan sebab malu nak bangun. nahhhh, last last bangun jugak. memang dah sangat kritikal. kalau terus tahan, lagi maluu aku tadi. hahahaha

No comments:

Post a Comment