Wednesday, October 5, 2011

bermula sekali lagi

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH..

em,,, *gigitbibir* macam mana nak mula eh? 

*tarikNafas.....Lepas* huuuh  

selamat datang semua ke blog yang tak berapa nak betul ni. entry entry yang lama telah dibuang atas sebab aku tetiba tidak berkenan dengan cara penulisan yang terdahulu. *nampakTAKmatang* kahkahkah. macam la sekarang ni matang sangat. LOL. 

semuanya aku tukar baru. dari nama blog sampai ke url blog pon baru jugak. hihi. since dah blank otak tak tahu nak letak nama apa, aku letak je lah nama blog ni BiasaBiasaJe 

dengan azam dan tekad yang baru setelah lama aku tinggalkan dunia berblogging ni , diharapkan lepas ni rajinlah aku nak update entry entry yang baru. heheh. 

#tapi blogwalking je tanpa berblogging pun lagi best apa. kannnnnnnn? ;) 

nampaksangatmalaskaunakmenaip,ummu. hahah ^_^


No comments:

Post a Comment