Thursday, October 6, 2011

#3 bau lagi?

*hidung kembang kempis tengah hidu bau*

aduhh, apa benda la yang asyik aku bau 2 hari ni. busuk semacam kentut ja. kalau bau kentut, siapa yang kentut? eeee, tak senonoh. dah tahu kentut berbau tapi kentut dekat tempat orang ramai kenapa?

carik port baik sikit lah sayang. hahaha. aku pun selalu jugak asyik nak terkentut . tapi, kena tunggu line clear dulu lah. ala, biasalah. norma kehidupan. kalau tak kentut bukan manusia lah tu. heheh.

cerita pasal kentut nih, aku pernah dengar trademark pasal kentut. kawan kawan aku dolu2 cakap KENTUT ITU BEST. huahahaha. kenapa?


aku rasa jawapannya kita boleh jawab sendiri la kot. kahkahkah. memang aku mengaku. salah satu benda yang paling best kalau dilepaskan adalah KENTUT. so, be ware! jangan kentut merata sudah. 

No comments:

Post a Comment