Sunday, January 8, 2012

its sunday the weekends holidays!

assalamualaikum semua!

sihat ke? dah makan? mandi belum? haha ^_^

today is sunday! it's weekends holiday okay!

weekends akan boring sangat kalau takda aktiviti yang gojes. eh! yeke?
yess! weekends anda akan tersangat bosan kalau takda perancangan aktiviti yang mantap.

bagi aku kalau weekends ni selalu nya :

1) lepak dalam bilik je la.
2) online sampai lebam
3) khatam movies sampai tak tido
4) habis rajin, study la sikit (errr =.=')
5) fulus banyak sikit baru keluar shopping apa yang patut :)
6) kalau dah bosan gilerr dengan semua tu, solution aku adalah tido,tido dan tido! pheww~ memang keboringan sangat lah waktu tu. hahaha

aktiviti aku memang lah tersangat boring. so, kalau korang ada aktiviti yang super awesome lagi. pelis do leave your comment! heheh :) lepas ni boleh aku cuba aktiviti baruuu (senyum sampai telinga)

okay, harini fulus aku macam boleh tahan laa. hasil jimat cermat amalan mulia aku sebelum ni. heheh ;)
so, petang karang pukul 2 aku nak keluar dengan farina.
jom semua!

No comments:

Post a Comment