Sunday, December 4, 2011

#prosperity burger

assalamualaikum.
p/s : title actually tak bersangkut paut dengan cerita aku ni pon. hahah 

semalam, 3 dec 2011 aku keluar menuju ke batu pahat mall. dalam pukul 9malam sampai sana. keluar pun dah lewat. boring yang sebenarnya. tak rancang pun nak keluar. petang itu duduk duduk sembang dangan farina. tetiba muncul idea nak keluar. terus aku suruh yana tolong call mana mana kereta sewa yang available time tu. akhirnya, dapat jugak. heheh. 

tujuan utama bp mall diserbu sebab aku nak beli stok makanan je. sejak masuk first day untuk second sem haritu, aku takdak sebarang stok makanan pon. sobs T.T sedih oo. hahaha. siap terjah satu bp mall yang dah nak tutup tu, beli barang semua. aku dengan farina pon cari la kedai nak makan. how sad, semua kedai dah ontheirway to close. huh! 

akhirnya, kami berdua decide balik makan dekat mekdi (mac donald's) parit raja sahaja. 5 minit dari uthm. hah, senang. mudah dan cepat. hehe ^_^
 
aku makan happy meals chicken burger,ribena together with 1 piece of spicy chicken 'goreng' 
farina makan medium set of prosperity burger dan ayam goreng spicy jugak. ala,, prosperity yang baru keluar kat mekdi tuu. 




farina makan prosperity ni semalam
ni kitty soft paws with sword yang aku dapat semalam time beli happy meals

No comments:

Post a Comment