Friday, December 9, 2011

happy birthday!

09 december 2011 hari jumaat.

selamat hari lahir kepada :

1) kak sakinah
2) kartika a.k.a qeqe

kak sakinah tu senior aku kat uthm. kenal dekat twitter je. jumpa pun tak penah. tapi dia baik.

ramah. tak sombong dan aku suka tweet dengan dia. em, selamat hari lahir yang ke 23 akak!

moga panjang umur, murah rezeki. berjaya dunia dan akhirat. keep in touch yaa!

kartika a.k.a qeqe asal beaufort,sabah. calssmate aku. orangnya sangat lawak. entah kenapa aku rasa begitu.

hehe. thanks qeqe sudi jadik kawan aku. sayang hang! selamat hari lahir. semoga panjang umur, murah rezeki

berjaya dunia dan akhirat! take care ;)

ni aku sertakan sebijik kek ;) enjoy!

kek ni kek zaman asrama aku dulu. malas google. ambil yang mana ada dalam simpanan  aje lah.
gooodnight semua!

1 comment: