Monday, October 10, 2011

#7 lelaki dayus kalau pukul perempuan?

assalamualaikum semua,,,,,,,

beberapa hari lepas aku pergi bp mall yang tak jauh dari uthm- tempat lepak yang selalu aku pergi walaupun surroundings dia tak best sangat. *sp best lagi kot*

dan,,,,,,,

semasa aku tengah beratur dekat mesin ATM nak keluarkan duit......  tiba tiba.... *nada saspens*
                                          ......
                                          ......
                                          ......
                                          ......
                                          ......
                                          ......
ada sepasang makhluk ALLAH. i am not sure whether the two person are husband and wife or just a friend.
then, 2 makhluk ALLAH tu bertekak dengan tanpa rasa malu depan orang ramai. itu pun aku tak pasti kenapa. *lupa nak tanya*
actually kedai yang si perempuan tu sebelah ATM yang aku pakai so that aku boleh la dengar 2,3 baris ayat yang keluar time diorang bergaduh.

si perempuan : kau sentuh aku, balai kita jumpa!! *denganKuatnya*
si lelaki : *aku tak berapa dengar apa yang dia bebel* (tapi nampak macam tengah nak pujuk)
si perempuan : hey! kau bagi balik phone aku. kau ambil apesal?? *sambil bebel2 entah apa aku takpasti*


si lelaki kemudiannya duduk sebelah perempuan tersebut


si lelaki : bla bla bla bla.... *aku tak dengar*
si perempuan : kau bagi balik la purse aku. kau nak ambil tu apesal haa? 
si lelaki : senyap sambil buat muka toya. 

then time aku tengah sibuk2 tekan mesin ATM tu diorang ni  hilang macam tu saja. tak tahu lah ke mana.

aku pikir la kan, diorang ni adalah sepasang kapel mungkin. sebab kalau nak consider lakibini tu jauh sama sekali. memang tak nampak langsung lah wajah kelakibinian pada rupa mereka. hahaha

bagi aku lelaki tersebut sememangnya tersangat :
1) dayus - pukul pukul perempuan pulak. hesy. apa nak jadi laa dunia sekarang. tangan lelaki nih asyik nak naik je kan? baran betul =.=


2) tak malu - main ambil je duit dengan phone perempuan tu tanpa rasa sedikit pun malu dengan kami orang awam yang tengah melihat pergaduhan diorang. manusia manusia *gelengKepala* 


3) kaki kikis - ni apa yang aku nampak la berdasarkan cara pergaduhan diorang ni. lelaki tu macam nak duit je. then mintak kat perempuan tu , dia tak nak bagi. lepas tu la laki tu nak naik tangan sangat.

p/s : hey laki! nak duit kerja la! kau tu ALLAH dah amanahkan jadi ketua keluarga,pemimpin. so, kau yang perlu cari duit nak tanggung anak bini. makan pakai segalanya. 
ini tak, mintak kat perempuan macam la perempuan tu pulak yang bertanggungjawab nak sara hidup kau. 

conclusion : kalau aku jadi perempuan tu memang aku dah report polis. dah la sentuh tak tentu pasal. nak pukul pulak tu. siap ambil purse dengan phone ikut sedap hati dia je.
google punya

google punya
memey tension lah kalau ada lelaki macam ni. = = ' grrrrrrr

No comments:

Post a Comment